.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موانع ايجاد سرمايه‌گذاري برطرف شود

استاندار مازندران گفت: راهكارهاي فني موانع ايجاد اشتغال و سرمايه‌گذاري برطرف شود.

سيدعلي اكبر طاهايي در بازديد از كارخانه پارس نئوپان در بخش نشتاي تنكابن اظهار داشت: مسئولان بايد افتخار كنند كه نامه‌رسان مردم به دولت هستند.
وي با اشاره به اينكه بايد مديران استان و شهرستان با همگرايي در بخش كشاورزي زمينه اشتغال را فراهم كنند، افزود: قانون هدفمندي يارانه‌ها براي تحقق عدالت در ميان اقشار مختلف مردم اجرا شده است.
استاندار مازندران اظهار داشت: اصلاح ساختار مصرف انرژي و كاهش قيمت تمام شده محصول به طوري كه توانايي رقابت اين محصول توليدي با نمونه خارجي وجود داشته است از الزام‌ها است.
وي با اعلام اينكه با تحول در قوانين گمركي پشتوانه‌اي براي صنعت ايجاد مي‌شود، بيان داشت: با تغيير قوانين گمركي پشتوانه‌اي براي صنعت ايجاد مي‌شود تا توليد در كشور قوام بيشتري پيدا مي‌كند و صنايع نيز با كشورهاي ديگر به صورت رقابتي فعال شود.
طاهايي با اشاره به اينكه با فراهم شدن زمينه رقابتي زمينه ورود به بازارهاي جهاني فراهم مي‌شود، تصريح كرد: امسال در استان مازندران يك ميليون و 100 هزار تفاهمنامه در استانداري داشتيم، 30 هزار مورد از اين تفاهم نامه‌ها محقق شده‌اند و باقي آنها را در طول دو سال از عمر دولت دهم بتوانيم آن را در كشور به 4 ميليون و 800 هزار نفر برسانيم كه در اين صورت نرخ رشد بيكاري در كشور به هفت درصد خواهد رسيد.
وي با بيان اينكه با حمايت از صندوق توسعه ملي از بخش توليد براي استفاده در آينده اقتصاد گفت: غرب مازندران داراي ظرفيت‌هاي فراواني در گردشگري، شيلات، گل و گياه و باغداري فراوان است كه اگر اين ظرفيت‌ها بالفعل شوند در كنار مشاغل خانگي خود مي توانند وضعيت اشتغال و اقتصاد منطقه را متحول كند.
طاهايي گفت: اين امر نيازمند كمك مسئولان است كه در چارچوب اين قانون ظرفيت‌هاي موجود بسترسازي شوند تا مردم بتوانند با اشتغال در پيشبرد اهداف چشم‌انداز توسعه‌اي كشور مشاركت داشته باشند.
وي با اشاره به اينكه زيست بوم شمال كشور به لحاظ ويژگي‌هاي خاص خود در برابر بسياري از پديده‌ها شكننده است، تصريح كرد: لزوم دقت در حفظ مسائل زيست محيطي در ايجاد بسترهاي توليد و سرمايه‌گذاري بر پايه قوانين امري ضروري است تا نسل‌هاي آينده بتوانند از اين محيط زيست بهره‌مند شوند.
وي با تاكيد بر ظرفيت‌سازي براي اشتغال با رعايت مسائل زيست محيطي افزود: مسئوليت سازمان حفاظت محيط زيست و منابع طبيعي تعامل با صنايع و اعمال قوانين بسيار خطير و حساس است و اميدواريم كه مسئولان براي حل مشكلات اين بخش عاقلانه برخورد كنند.
استاندار مازندران با اعلام اينكه بايد با راهكارهاي فني موانع ايجاد اشتغال و سرمايه‌گذاري برطرف شود، تصريح كرد: به جاي فرستادن سرمايه‌گذار با يك معرفي نامه به استان از مسئولان مي‌خواهيم خودشان پيگير مسائل در استان باشند و مسئولان بايد افتخار كنند كه نامه‌رسان ملت و مردم هستند.
وي با اشاره به اينكه دغدغه رئيس جمهور ايجاد اشتغال براي جوانان و تحصيلكرده‌ها است خطاب به مديران گفت: شما بايد موانع ايجاد اشتغال را كم كنيد و براي من به عنوان مسئول ايجاد يك شغل مهم است در حالي كه سرمايه‌گذار پارس نئوپان بيش از 500 اشتغالزايي مستقيم و غير مستقيم را جذب كار كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.